Individuální fyzioterapie

Fyzioterapie je obor, zabývající se diagnostikou, terapií a prevencí poruch hybného systému. Cílem je obnova správných pohybových stereotypů člověka a jeho návrat k bezbolestnému a plnohodnotnému pohybu. Fyzioterapie spočívá v důkladném vyšetření pohybového aparátu kineziologickým rozborem, a dále návrhu léčebného plánu. Aplikací technik manuální medicíny a kinezioterapie lze zapracovat na úpravě řízení pohybové činnosti tak, aby Váš pohybový systém fungoval optimálně. Důležitou součástí terapie je instruktáž k samostatnému cvičení, podmiňující efekt terapie. Náhled na pohybový aparát by měl být komplexní, jelikož příčina Vašich bolestí nemusí být přímo v místech bolestí, ale díky svalovému řetězení může pocházet z oblasti zdánlivě nesouvisející s daným problémem.

V rámci fyzioterapie jsou využity následující techniky a postupy:

Fyzioterapie se odvíjí od diagnóz stanovených lékaři nebo na podkladě mnou provedeného vyšetření.

Můžeme spolu řešit:

• Neurologické diagnózy (bolesti v oblasti krční, hrudní i bederní páteře, bolesti hlavy, migrény, vertigo, tinnitus, výhřez meziobratlové ploténky, kořenové syndromy, brnění v oblasti končetin, RS, Parkinsonovu chorobu, CMP, obrnu lícního nervu či jiné parézy, syndrom karpálního tunelu, atd.)
  • Ortopedické diagnózy (totální endoprotézy kloubů, artroskopické či jiné operace kloubů, patní ostruhy, zmrzlé rameno, impingement syndrom, hallux valgus, propadlou klenbu nohy, vadné držení těla, skoliózy, atd.)
  • Degenerativní onemocnění páteře a kloubů (artrózu, Mb. Bechtěrev, degeneraci meziobratlových disků, zúžený páteřní kanál, atd.)
  • Entezopatie (tenisový loket, golfový loket, atd.)
  • Poúrazové a pooperační stavy
  • Ošetření jizev

Kontakty

Mgr. Iveta Světinská
Moravská 2733
688 01 Uherský Brod

Kontaktní telefon

Elektronická pošta
info@fyzio-ub.cz

Pondělí 8:00 - 15:00
Útery 8:00 - 15:00
Středa 8:00 - 15:00
Čtvrtek 8:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 15:00
Sobota ZAVŘENO
Neděle ZAVŘENO

Podrobné informace ve vztahu ke zpracování osobních údajů naleznete zde. Pole označená * prosím vyplňte.